Softline Group breidt haar partnernetwerk uit en zet haar multi-tool strategie voort

Nieuwegein // Antwerpen // London // Leipzig // München // Vélizy // Wenen,  6 juli 2017  -  De Softline Group, een onafhankelijke en internationale IT-consulting organisatie gericht op Software Asset Management (SAM), IT security, virtualisatie en IT infrastructuur  management, heeft de volgende stap gezet in de verdere ontwikkeling van haar multi-tool strategie met het uitbreiden van het partnernetwerk.

“Als internationale SAM marktleider helpen wij onze klanten met de implementatie van Software Asset Management. Voor ons is SAM niet alleen maar een tool, maar het is de perfecte combinatie van organisatie, proces en technologie. De uitbreiding van ons partnernetwerk is een verdere, belangrijke mijlpaal in onze multi-tool strategie. Ik ben daarom ook blij te kunnen aankondigen dat wij, naast bijvoorbeeld Flexera en IPR Insights, nu ook Snow Software, AirTrack, Voquz, Astute Licensing en Octopus Cloud hebben opgenomen in ons netwerk. Deze partnerschappen maken het ons mogelijk om alle organisaties die ondersteuning te bieden die zij nodig hebben in hun SAM strategie. Vanaf de allereerste start met neerzetten van een SAM business case en strategie, tot SAM management in de dagelijkse activiteiten. Groei in het SAM-volwassenheidsniveau helpt organisaties het ultieme doel te bereiken: compliance, controle en kostenbesparing”, aldus Martin Schaletzky, CEO van de Softline Group.