Softline Group hernoemt dochter Prometheus tot Softline Services

Nieuwegein // Antwerpen // London // Leipzig // München // Vélizy // Wenen,  21 maart 2017  -  De Softline Group, een onafhankelijke en internationale IT-consulting organisatie gericht op Software Asset Management (SAM), IT infrastructuur Consulting en Managed Services, heeft dochter Prometheus – gevestigd in Aschheim vlakbij München – op 16 maart 2017 hernoemd tot Softline Services GmbH.

“Prometheus is al zes jaar een belangrijk onderdeel van de Softline groep, dus ik ben zeer verheugd dat deze dochteronderneming nu als merknaam op één lijn staat met de groep. Het combineren van de kerncompetenties van de Duitse Softline Solutions GmbH en Softline Services GmbH in één gezamenlijk dienstenportfolio richting de markt bestaat wel al sinds langere tijd. Het rebranden van de organisatie naar Softline Services sluit naadloos aan op eerdere berichtgeving over de  groeistrategie van de groep en zal onze organisatie helpen bij verdere groei op internationaal niveau.”, aldus Martin Schaletzky, CEO van de Softline Group.

Het hernoemen is slechts een naamswijziging, waarbij zowel de algemene voorwaarden als de bedrijfsvorm en aansprakelijkheden behouden blijven.

OVER SOFTLINE AG

Sinds 1983 is de Softline Group een gevestigde IT service provider, die een continue groei laat zien door het oprichten van internationale vestigingen, gericht op IT-consulting, IT-support en Software Asset Management. De Softline Group werkt door heel Europa en heeft zijn hoofdkantoor in Leipzig. De groep bestaat uit Softline AG, die optreedt als holding, en haar dochterondernemingen Softline Solutions GmbH, Softline Solutions Netherlands B.V., Softline Solutions N.V., Softline Solutions France, Softline Solutions Ltd. alsook Softline Services GmbH en haar dochter XPERTLINK GmbH. De Softline Group is  een financieel stabiel bedrijf dat continue groei kent. Het is uitgegroeid tot een erkende service provider in de ICT sector. Softline AG is opgericht in 1983, en is sinds februari 2000 een beursgenoteerd bedrijf. Voor meer informatie kijkt u alstublieft op www.softline-group.com.

OVER SOFTLINE SERVICES GmbH

Sinds de oprichting in 2001, is Softline Services GmbH (voorheen bekend als Prometheus GmbH) – gevestigd in Aschheim vlakbij München – één van de leidende service providers voor system houses, hardware en software leveranciers, distributeurs en andere ICT service providers. Voor meer informatie kijkt u alstublieft op www.softline-services.de.