Softline Solutions breidt verder uit met vestiging in London

Leipzig // Londen // Parijs // Antwerpen // München // Nieuwegein, 23.10.2015 - De onafhankelijke en internationale Softline Groep, die onlangs is benoemd als “SAM MSP Best in Class” door ITAM Review, heeft een vestiging geopend in het centrum van Londen. De toenemende behoefte van internationale organisaties met (hoofd)kantoren in London naar lokale Software Asset Management expertise is hiervoor de aanleiding geweest.

“Onze managed SAM dienstverlening “SAMmanaged” wordt voor onze huidige internationale klanten als remote dienst aangeboden, tot ieders tevredenheid. Het lokaal kunnen aanbieden van onsite diensten vanuit onze nieuwe locatie betekent dat wij vanaf nu internationale organisaties met een hoofdkantoor in het Verenigd Koninkrijk ook de flexibiliteit kunnen bieden die wij als organisatie hoog in het vaandel hebben staan. Ik ben trots om onze eerste klant, een internationale grote autofabrikant, te kunnen ontvangen in ons nieuwe kantoor in het centrum van Londen.”, aldus Dennis Montanje, Managing Director Softline Solutions Ltd.

Softline Solutions is onlangs voor het tweede jaar op rij benoemd als “Best in Class” na evaluatie van gevestigde internationale SAM Managed Service Providers (MSP) door Martin Thompson & David Foxen van het onafhankelijke platform “The ITAM Review”.