Softline Solutions is een FD Gazelle!

Nieuwegein // Antwerpen // Londen // Leipzig // München // Parijs // Wenen, 01-11-2016 – Softline Solutions, onafhankelijk markleider en Software Asset Management (SAM) expert, is door het Financieele Dagblad uitgeroepen als één van de FD Gazellen 2016. De FD Gazellen staat dit jaar in het teken van ondernemershelden. Nederlandse ondernemingen die de afgelopen drie jaar een omzetgroei van ten minste 20% hebben kunnen realiseren dingen mee naar deze prestigieuze award. Softline Solutions Netherlands B.V. mag zich met trots een FD Gazelle 2016 noemen.

FD Gazellen Awards 2016“Ik ben er bijzonder trots op dat wij voor drie jaar op rij niet alleen een substantiële omzetgroei hebben kunnen realiseren maar tevens ook een toekomstbestendige organisatie. Het belangrijkste is echter dat dit alleen door het vertrouwen van onze toenemende klantenbestand tot stand heeft kunnen komen. Ik heb er vertrouwen in dat Softline Solutions het ingeslagen pad van (internationale) groei verder zal vervolgen.”, aldus Dennis Montanje, Managing Director van Softline Solutions Netherlands B.V.

Foto door: popupportraits.nl

OVER SOFTLINE SOLUTIONS BENELUX

Het Software Asset Management portfolio van Softline Solutions creëert voor organisaties transparantie in software assets, waardoor kostenbesparingen en compliance gerealiseerd kunnen worden. Door de juiste combinatie van organisatie, proces en techniek, krijgt een organisatie optimale controle.

Softline Solutions biedt u jarenlange ervaring en deskundigheid op het gebied van implementatie van Software Asset Management (SAM). De consultants hebben ervaring opgedaan in complexe omgevingen van instellingen in heel Europa, van middelgrote organisaties tot multinationals, van commerciële organisaties tot overheidsinstellingen. Softline Solutions Benelux maakt onderdeel uit van de snel groeiende internationale Softline Group. Sinds 1983 is de Softline Group een gevestigde IT dienstverlener die aanhoudende groei laat zien door het oprichten van internationale filialen gericht op IT-consulting, IT-ondersteuning en SAM. Softline Solutions beschikt naast een Nederlandse en Belgische vestiging over verschillende vestigingen in Duitsland, het Verenigd Koninkrijk, Oostenrijk en Frankrijk.

Softline Solutions is in 2014 & 2015 tot “Best in Class SAM Managed Service Provider” door Martin Thompson van het onafhankelijke platform “The ITAM Review”. In 2014, 2015 & 2016 is Softline Solutions daarnaast ook als “Flexera Software EMEA Best Performing Partner" uitgeroepen.

Voor meer informatie: www.softline-solutions.nl

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Stephanie Jansen-Fromberg
Marketing & PR Manager Benelux & UK