Softline Solutions wint Flexera Software’s “EMEA Partner of the Year” award voor het 2e jaar op rij

Flexera Software bevestigt wederom dat toegevoegde waarde leidt tot succes

Leipzig / Nieuwegein / Antwerpen / Vélizy, 16 maart 2015 – De Softline Group, een onafhankelijke IT-consulting organisatie gericht op Software Asset Management (SAM), IT Infrastructure Consulting en Managed Services, is voor het 2e jaar op rij bekroond met de "EMEA Partner of the Year" award van Flexera Software. Van 10 tot 12 maart 2015 zijn ongeveer 25 EMEA partners getuige geweest van de prijsuitreiking tijdens de 6e jaarlijkse Flexera EMEA Partner Summit 2015 in Verbier, Zwitserland. Met deze award bevestigt Flexera Software, ‘s werelds grootste leverancier van Software licensing en compliance oplossingen, wederom de uitstekende prestaties van de Softline Group. Daarnaast wordt de rol van Softline als een Software Asset Management expert op Europees niveau onderstreept.

"Ik ben er trots op dat wij wederom door Flexera Software zijn uitgeroepen tot “EMEA Partner of the Year”. Hiermee bewijst de Softline Groep opnieuw dat zowel onze klanten als partners de aanpak van Softline waarderen, waarbij de juiste balans wordt gecreëerd tussen de elementen organisatie, proces en technologie. Het creëren van inzicht in software assets en het realiseren van licentie compliance begint met het zorgen voor een optimale controle over deze drie essentiële elementen. Herkend worden als de nummer één SAM Partner binnen EMEA, bevestigt onze internationale footprint en benadrukt onze jarenlange Software Asset Management expertise. ", aldus Martin Schaletzky, CEO van Softline Group. "We zetten graag onze gezamenlijke inzet voort waarbij we onze Software Asset Management kennis en ervaring combineren met Flexera’s technologie, om zo de behoefte van onze gezamenlijke klanten op het gebied van Software Asset Management implementaties succesvol in te vullen.”

"Ik ben verheugd aan te kondigen dat wij voor het tweede jaar op rij de Softline Group hebben bekroond voor hun uitstekende prestaties", zegt Stuart Brinicombe, VP Strategic Alliances & Channels EMEA van Flexera Software. "We zijn zeer blij met Softline als belangrijke strategische partner die waarde weet toe te voegen aan ons portfolio. Niet alleen door middel van hun uitgebreide ervaring vanuit een groot aantal implementatieprojecten, maar zeker ook met de uitgebreide Software Asset Management expertise die kenmerkend is voor hun werkwijze.", voegt Brinicombe toe.