Softline voor 2e jaar op rij “ITAM Review Best in Class SAM Managed Service Provider”

De Softline Group, een onafhankelijke en internationale IT- consultancy organisatie gericht op Software Asset Management (SAM), IT Infrastructure Consulting en Managed Services, is voor het 2e jaar op rij benoemd als “Best in Class SAM Managed Service Provider” door Martin Thompson & David Foxen van het onafhankelijke platform “The ITAM Review”.

"Wij hebben deze evaluatie benaderd alsof het ons eigen geld betrof, alsof zelf wij werkzaam zijn op een IT-afdeling en een dienstverlener moeten inschakelen (….) die verder gaat dan de gebruikelijke outsourcer-klant relatie doordat men schouder aan schouder gaat staan met de klant wanneer er tegenslag is. Internationale SAM Managed Service Providers werden beoordeeld op basis van hun expertise, hun benadering van SAM en de kwaliteit van klantreferenties. Wij zijn blij om hierbij aan te kunnen kondigen dat Softline Solutions voor het 2e jaar op rij de ‘Best in Class’ award in ontvangst mag nemen. Wij zijn van mening dat zij ook in 2015 voorop lopen met de SAMmanaged dienstverlening die zij aanbieden. Wij waren erg onder de indruk van de gehele aanpak en service die zij klanten bieden en zij vormen dan ook een waardig winnaar.”, aldus Martin Thompson & David Foxen van The ITAM Review, zoals aangegeven in het volledige Engelstalige rapport dat hier kan worden gedownload: http://www.itassetmanagement.net/2015/10/15/sam-msp-group-test-2015-results/

ITAM Review, dat als doel heeft om een onafhankelijke en onpartijdige blik op SAM, ITAM en de Software licensing markt te bieden, publiceert op jaarlijkse basis hun bevindingen en scores van internationale SAM Managed Service Providers. “Ik ben zeer trots dat we, voor het tweede jaar op rij, beoordeeld zijn als ‘Best in Class’ van de grote internationale spelers binnen de SAM Managed Service Provider markt. Dit wordt ook benadrukt door de kracht van de klantreferenties die ons internationale Softline Software Asset Management team door de jaren heen heeft kunnen opbouwen en zeker zal houden in de toekomst.”, aldus Martin Schaletzky, CEO Softline Groep.” Dergelijke referenties zorgen voor een verdere toename van internationale projecten. Om de internationale klanten nog beter te kunnen bedienen, heeft de Softline groep zeer recent een vestiging geopend in het centrum van London.

“Het krijgen van erkenning van het internationale ITAM Review als online community van ITAM professionals betekent dat onze aanpak en SAM methodologie die volledig gebaseerd is op onze ervaring en eigen gecreëerde best practises, wordt beschouwd als echte toegevoegde waarde.”, zegt Leo Meijer, Director Business Development SAM, Softline Groep.