Voor 5e jaar op rij: Softline Group geëerd met Flexera Partner Award!

Antwerpen, Kopenhagen, Leipzig, Londen, Nieuwegein, Parijs, Wenen, 23-3-2018 - De Softline Group, een internationale IT-consultancy groep met een focus op Software Asset Management (SAM), IT-security, virtualisatie en infrastructure management, is het 5e achtereenvolgende jaar bekroond met een Flexera Partner Award tijdens de jaarlijkse Flexera Partner Summit.

"Ik ben er erg trots op dat de Softline Group is benoemd tot ‘EMEA Implementation Partner of the Year’ door Flexera, één van onze zeer gewaardeerde partners die onze multi tool strategie complementeert.", zegt Martin Schaletzky, CEO van Softline Group. "Deze onderscheiding bevestigt hoe belangrijk wij als Software Asset Management-partner voor Flexera zijn, met de meest succesvolle implementatieprojecten en gecertificeerde SAM-consultants in heel Europa." Bovendien onderschrijft deze award onze consulting-expertise, die wordt gekenmerkt door een holistische kijk op processen en technologieën. Op deze manier creëren we voor klanten transparantie in IT-assets en zorgen we voor hun compliance, controle en kostenbesparingen", voegt Schaletzky toe.

Flexera bekroont Softline Solutions

Achtergrond Softline website