Software & IT Asset Management Expert // Over ons // Nieuws // Persbericht

ServiceNow beloont Softline met de status "ServiceNow Premier Partner"

“Sinds de Softline Group ServiceNow Software Asset Management Professional in 2018 in de portefeuille heeft opgenomen, zijn er al veel successen behaald. Het maximale uit de SAM Pro en ITOM Discovery modules bij klanten halen was de belangrijkste onderscheidende factor bij het versterken van de samenwerking tussen ServiceNow en Softline. 

Met als resultaat de "Specialist" partnerstatus half 2019, en een jaar later de aankondiging dat we zijn beloond met de “Premier Partner” status! Onze benoeming tot ServiceNow Premier partner onderstreept ServiceNow's erkenning van onze kennis en expertise om onze gezamenlijke klanten te helpen een stap te nemen in hun SAM & ITAM volwassenheid. En daarnaast om hen te begeleiden in het realiseren van "Compliance, Control & Cost savings for their IT". We kijken er naar uit om ons partnerschap de komende jaren verder te versterken ”, zegt Dennis Montanje, Managing Director Softline Solutions Northern Europe. 

De “Premier Partner” status van ServiceNow bevestigt de partner’s breedte en diepte in hun werkwijzen en managed services rondom ServiceNow oplossingen. Vier belangrijke gebieden spelen een rol bij de evaluatie van breedte en diepte: Capaciteit (het aantal mensen dat gecertificeerd is op ServiceNow technologie), Competentie (specialisaties, gemeten aan de hand van certificeringen), Klantsucces (gevalideerd door gepubliceerde criteria, inclusief implementaties die voldoen aan minimale klanttevredenheidsscores), en Bekwaamheid (een kwalitatieve beoordeling van de ‘digital transformation’ vaardigheden van de partner, expertise in het branchedomein, en wereldwijde schaal). 

 

ServiceNow Premier Partner