Software Asset Management Expert // Over ons // Nieuws // Persbericht

Softline Group is voor het zesde jaar op rij geëerd met de Flexera Partner Award

31 Juli 2019 - De Softline Group, een internationale IT Consulting organisatie die zich richt op Software Asset Management (SAM), Information- & IT-Security, Cloud en Future Datacenter en Digital Workplace ontving de hoogste eer van Flexera voor hun enorme succes bij het behalen en zelfs overtreffen van de strategische SAM-doelstellingen van klanten, en tegelijkertijd hen te helpen een sterk rendement op hun investering te behalen.

“Wij als Softline Group zijn erg trots dat we voor het zesde achtereenvolgende jaar zijn uitgeroepen tot 'EMEA Implementation Partner of the Year'.”, aldus Martin Schaletzky, CEO van Softline Group. “Als zodanig worden genoemd onderstreept onze expertise als Europese marktleider in SAM en ITAM. Door klanten te helpen bij het succesvol implementeren van het Flexera-portfolio en hen managed services voor de lange termijn aan te bieden, helpen wij hen “Compliance, Control & Cost savings” voor hun IT te realiseren. Het motto waar alle portfolio-elementen van de Softline Group rondom opgebouwd zijn. Onze holistische benadering van SAM – het is onderdeel van de organisaties langetermijnstrategie - is het recept voor succes geweest in honderden projecten en services waar Softline klanten actief helpt bij het definiëren en implementeren van processen en technologie, evenals het realiseren van een kostenefficiënt gebruik van licentierechten. Uiteindelijk met als doel hen te begeleiden naar het bereiken van hun bedrijfsdoelstellingen.”, voegt Schaletzky toe.

Flexera, het softwarebedrijf dat organisaties helpt om met de kracht van technologie de bedrijfsdoelstellingen te versnellen, erkend al zes jaar zijn meest succesvolle partners. “Deze prijs erkent de aanzienlijke impact die Softline heeft gehad op de SAM-markt in EMEA. Softline blijft indruk op ons maken met hun begrip van de behoeften van klanten en hen te helpen hun doelen te overtreffen.”, aldus Cindy Grogan, vice-president van Global Alliances bij Flexera.