Softline Group voor het zevende jaar op rij bekroond met Flexera EMEA Partner Award

3 April 2020 − De Softline Group, een internationale IT consultancy organisatie met een focus op Software Asset Management (SAM), Informatie- en IT-Security, Cloud en Future Datacenter, en Digital Workplace, ontving de hoogste eer van Flexera voor uitzonderlijk werk door het leveren van hoogwaardige oplossingen en diensten die succes, bedrijfswaarde en een sterk investeringsrendement voor klanten stimuleren.

"Wij als Softline Group zijn erg trots dat we voor het zevende jaar op rij zijn uitgeroepen tot 'EMEA Partner of the Year'," zegt Martin Schaletzky, CEO van de Softline Group. “Onderscheiden worden met deze prijs onderstreept nogmaals onze positie als Europese SAM en ITAM marktleider. Al tien jaar helpen we SAM klanten in meer dan 1.000 projecten om "Compliance, Control and Cost savings for their IT" te realiseren. Marktleidende technologiepartners zoals Flexera aan onze zijde hebben, is een belangrijke sleutel binnen onze holistische benadering van SAM, die is gebaseerd op een langetermijnstrategie, inclusief de implementatie van processen en technologieën. Innovatieve technologieën zullen de komende jaren ook een grote rol spelen in onze nieuw ontwikkelde Softline SAM en ITAM services zoals ‘Cloud Spend optimalisation’ en ‘Software Monetisation’, voegt Schaletzky toe.

"Felicitaties aan Softline voor het winnen van de Flexera EMEA partner van het jaar voor 2019", zegt Kevin Smith, Director of EMEA Alliances bij Flexera. “Dit is een klinkende erkenning van het sterke fundament en de steeds groeiende relatie in de regio. Evenals de diepgaande expertise en toewijding die Softline door de jaren heen consequent heeft laten zien. We waarderen deze strategische samenwerking en kijken uit naar verder gezamenlijk succes in de komende jaren.”