Software Asset Management Expert // Over ons // Nieuws // Persbericht

Softline Solutions aanwezig op Dutch Data Forum

Op 27 november zijn wij aanwezig bij het Dutch Data Forum, samen met onze partner Flexera. Dutch Data Forum is hét jaarcongres dat u helpt om datagedreven te werken. Het forum biedt een uitgebreid, veelzijdig en hoogwaardig congresprogramma, en is bij uitstek hét evenement om geïnformeerd te worden over de laatste ontwikkelingen, kennis te delen en om uw netwerk te onderhouden.

Flexera en Softline Solutions

Organisaties hebben dagelijks met uitdagingen te maken rondom de enorme hoeveelheid aan IT data. Het wordt echter steeds belangrijker dat data over IT-assets volledig en juist is zodat zij een positieve bijdrage leveren aan de bedrijfsresultaten. Incorrecte data kan immers zorgen voor incorrecte bedrijfsbeslissingen. Met Flexera’s Data Patform krijgt een organisatie inzicht in hun IT-data omgeving, kan zij optimalisatieslagen doorvoeren en maakt zij haar IT-omgeving toekomstbestendig. Softline Solutions is implementatie partner voor Flexera Data Platform & Technopedia.

Ga naar onze speciale event pagina voor meer informatie & registratie.

Van links naar rechts: Fons Habes (Softline Solutions), Stephanie Jansen-Fromberg (Softline Solutions), Gerjan Hofland (Flexera), Harm Donders (Flexera), Robert Jonkman (Flexera), John Sorensen (Flexera)