Softline Solutions is Great Place to Work Certified!

Nieuwegein,  14 september 2020 - Great Place to Work Nederland onderzoekt de mate van vertrouwen, trots en plezier binnen organisaties. Op basis van de resultaten van het medewerkersonderzoek en de analyse van de organisatiecultuur wordt gekeken of er is voldaan aan de criteria voor goed werkgeverschap. Alleen organisaties die op beide onderdelen de vereiste scores behalen mogen direct de titel Great Place to Work Certified dragen.

"Wij zijn er bijzonder trots op dat Softline Solutions gecertificeerd is als "Great Place to Work". Softline Solutions is een ambitieuze organisatie waar innovatie gedreven wordt door het enthousiaste en hechte team. De gedrevenheid van het team en het enorme enthousiasme vanuit ieder teamlid wordt niet alleen onderling als kracht gezien, maar wordt tevens gewaardeerd door onze klanten. Nieuwe collega’s worden direct opgenomen en omarmd als volwaardig teamlid. Deze certificering onderstreept de kracht van het Softline Solutions' team, waarbij de mens achter de medewerker te allen tijde centraal staat en waarbij de 5 waarden "geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap" geworteld zijn in de organisatie, de cultuur en het team. De titel "a Great Place to Work" is een mooie titel om met veel trots te voeren.", aldus Dennis Montanje, Managing Director Softline Solutions Northern Europe.

René Brouwers, directeur van Great Place to Work Nederland: "Goed werkgeverschap is de weg naar organisatiesucces – dat is de overtuiging van Great Place to Work Nederland. Organisaties die een cultuur van vertrouwen, trots en plezier hebben, presteren beter. Hier als organisatie in uitblinken is een prestatie. Een prestatie om trots op te zijn en een prestatie die aandacht verdient.” Brouwers over het onderzoek: “Wij vragen de mening van medewerkers op vijf waarden: geloofwaardigheid, respect, eerlijkheid, trots en kameraadschap. Die waarden zijn gekoppeld aan prestaties. Deze aanpak hanteren wij wereldwijd in 60 landen bij jaarlijks ruim 7.000 organisaties. Wij zijn het enige onderzoek dat niet alleen vraagt naar de mening van de medewerkers, maar ook de organisatiecultuur meeneemt.”

Over Great Place to Work:
Al 35 jaar helpt Great Place To Work organisaties met het vergroten van vertrouwen op werkvloer: het meest fundamentele element van een succesvolle organisatie. Het onderzoek van Great Place To Work geeft inzicht in de beleving van medewerkers, de manier van samenwerken en het leiderschap binnen een organisatie. Great Place To Work geeft op basis hiervan verbeterpunten voor een sterke organisatiecultuur en begeleidt in de opvolging hiervan. De internationale organisatie werkt met bedrijven, non-profitorganisaties en overheidsinstanties in 60 landen op alle continenten.

Via erkenning van goed werkgeverschap streeft Great Place to Work Nederland ernaar om organisaties te stimuleren hun mensen op de eerste plek te zetten en daarmee om nog meer mensen de kans te geven om te kunnen werken bij een geweldige werkgever.

Great Place to Work website